05 april 2014

V-75, Lotto och förberedelser.

Så gott som varje lördag hör vi glädjetjuten från Mallorca när Solnasnackar`n har vunnit på Lotto. För att utröna huruvida det kan bli en inkomstkälla även för oss har vi denna lördag inhandlat ett Harry Boy-Lotto. Må Fru Fortuna stå oss bi.
Men inte vågar man släppa skicklighetsspelen för det. I dag delar jag därför med mig innehållet i en V-75:a som naturligtvis även den måste ha ett visst bistånd från ovannämnda dam.

1-2-4-7-11
5
2
1-3-4-7-9
1-2-4-6-12
2-3-4-10
3

Kostnaden för dessa 500 rader är 250 SEK och kan i försäkringssyfte delas med några vänner. Sist jag delade med mig blev det tre rätt så lita inte för mycket på mig.

Resten av dagen förutom travtimmarna kommer att ägnas åt förberedelser av det föredrag om den första västerländska resan till Oman som Mumien och jag håller i Sandhults Hembygdsföreningsstuga i morgon klockan 15.00.

Välkomna!!!!!!!!

2 kommentarer:

Lae i Nordtorp sa...

Skillnaden mellan fiasko och succé är hårfin. Systemet gav fem sexor och femtiofem femmor. 23 kr på sex rätt och ingen utdelning på femmorna gav en förlust på 135 kr. Nu står hoppet till Lottoraden

Lae i Nordtorp sa...

Lottopremiären gav två fyror á 21SEK styck.