05 april 2011

Vakna Telia!

Min mail har ballat ur. Efter att ha ringt 90 200 och därefter knappat mig fram i evighet får jag reda på att Telia ständigt jobar på att förbättra sin service. Sedan upplyses jag dessutom att jag har plats 74 i kön och kopplas upp om 42 minuter (amen). För tjugo år sedan omorganiserades Västra regionen på Televerket och ett av målen för den nytillträdde Regionchefen var att ALLA samtal skulle besvaras inom tre signaler. På den tiden tyckte ju den centrala ledningen inte att det fanns anledning att satsa på internet så det kanske är av den anledningen servicen är så starkt försämrad? Tack för det Telia och sätt fart! Hur det ser ut i det lokala telefonnätet skall vi försöka att inte titta på för det läggs väl snart ner i alla fall. Bredband dä ä mitt liv dä .se

Inga kommentarer: