30 juli 2014

Getingar, åska, automover och virusprogram.

Idag har Insecta varit här och sprutat på getingarna. Han hittade två stycken bon till som vi inte observerat. Totalt 4 alltså. Han skulle vidare till tre grannhus så snacka om getingsommar. Petra har fått fnatt, troligtvis åskan men problemet är att hitta en reparatör. Nu har i alla fall Skene järn lovat att vi står i kön. Ett annat problem är att hon uppför sig så konstigt att de knappt tror på vår felbeskrivning. Hon kan gå flera minuter trots blinkande lampa, det skall inte gå. Hon klipper lika fint som vanligt på de ställen där hon går. Till råga på eländet har jag fått en trojan i datorn. Den är också utrensad och nu inför jag sådana där tråkiga koder för bloggsvarare igen. Då får man väl inga kommentarer alls. Det är synd för blogg är trevligare än Facebook. I övrigt är jag något deprimerad men har en retsam vana att alltid resa mig på åtta så jag kommer väl tillbaka i gott slag snart igen.

Inga kommentarer: