25 juli 2010

Ofrivilliga bloggavbrott avlöser varandra.

Senast jag skrev var 15 juli. Då badade jag i bubbelkaret och det blev nog för mycket så när Hagaborna kom dagen därpå fick jag luftrörskatarr och röstpip. Detta trots två trevliga kvällar. På lördagen hade vi tänkt att åka till Kinnekulle för att kolla in Thereses utställning men det orkade jag inte. Därefter har jag lyckats med att knäcka ett revben och få en virusinfektion följd av hjärtflimmer med akut elkonvertering som följd. Var och en förstår att våra 08-gäster mån-söndag inte hade en perfekt värd men "en gör så gott en kan". Nu är det i alla fall på väg åt rätt håll men hostattackerna är fortfarande legio. Jag lade ner min Facebooksida för några månader sedan men då jag fått en del frågor om att vara vän på andras sidor har jag öppnat igen. Men om jag har något att säga gör jag det även i fortsättningen i första hand här på bloggen. Men vi hade i alla fall tur med vädret så vi vänder oss till Pater noster och ber om fortsättning på sol och värme och avbrott i sjukdomarna. Då blir det både Kinnekulle och blogg.

3 kommentarer:

rolf ohlson sa...

Vilken fruktansvärd otur att råka ut för allt detta i tät följd!
Hoppas bättringsvägen är rak och bred och leder till snabb bättring.

Solnasnackar´n sa...

Det var inte lite olyckor, det!
Hela dig, broder!

Lae i Nordtorp sa...

Ja, man kan ju inte åka på en räkmacka hela tiden.