29 september 2010

Valpen har växt.

Efter att ha gläfst i många sammanhang har den lille valpen nu växt ut till ett välproprtionerat köttberg och är fr o m i dag en riktig Panter. Inte en gråmönstrad utan en som är lika svart som själen och med ett rytande som får blodet att stelna hos finansvalpar och andra fulingar.
Samtidigt med detta konstaterande tackar jag alla SMS:are, Mailare, MMS:are och för andra glada tillrop under morgontimmarna. Hade man varit tjej hade man väl varit en riktig Puma för att travestera Galenskaparna. Västragötalandsregionen har givit mig (och alla andra som är 65 år) en present så om en timma skall jag undersökas med ultraljud så jag inte har bråck på stora kroppspulsådern. Refererande till första stycket kanske undersökningen sker av en vetrinär......
Bilden har jag lånat på Wikipedia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra ! Hurra ! Hurra ! Hurra !!!!!!

Stig L. sa...

Instämmer med Anonym!!!!

rolf ohlson sa...

Så kom den dagen. Grattis! Som jag skrev till en av mina kusiner för en tid sedan; man behöver nu inte åka buss till Ullared och sådant, för att man har den åldern inne... man kan fortfarande köra själv.
Ha det gott Lae och släpp pantern lös!