02 september 2011

Ineffektivt utan mus.

Att hantera min laptop som jag köpte häromsistens var ingen lek. Jag trodde jag skulle skrapa sönder naglarna på den där plattan som styr alla rörelser (den måste vara en ergonomisk katastrof). Jag är dessutom för gammal och för dum att lära om så idag har jag varit inne i Knalleland och köpt en mus med sladd. Då behöver man inte riskera att batterierna tar slut när man är på turné. Och vips, nu har jag lagt in både släktforsknings- och fotoprogram och är både nöjd och glad. Av bara farten rensade och förvällde jag gårdagens svamp och lagade falukorv i ugn med äpplen och lök till Mumien. Men visst är det tur att man kan det mesta så man slipper lära sig något nytt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag brukar också lyckas bäst när jag kör min gamla stil.