23 december 2009

För gammal och för dum för Facebook.

Jag har provat på Face Book. Det blev ingen succé. Jag misslyckades totalt med att få en överblick och förstod inte riktigt vad jag skulle skriva och när. Hoppas ingen blev sur för mitt dåliga engagemang och hoppas vännerna fortsätter att läsa min blogg. Jag tror den blir bättre när jag inte har annat att tänka på. Men nu har jag annat att tänka på. Matilda är här och julen skall firas. Vi SMS:ar med Hagborna som är på Kanarieöarna. Vi Skypar med Petterssons i Australien och blir det några minuter över skottar vi snö. Tyvärr har snödjupet ökat minst en decimeter sedan i går morse men vi gläds åt att taket är på och att temperaturen har passerat durstrecket.

4 kommentarer:

Solnasnackar´n sa...

Gla Jul alla Nordtorpare!

Fritt ur hjärtat sa...

God Jul önskar vi i Uddevalla:-) Å du sluta känn dig dum o gammal!
HJag kan inte skypa.. maken kan knappt smsa, ingen av oss är på facebook.
Vi kan väl säga att vi är i gott sällskap. :-)

rolf ohlson sa...

Ingen Facebook här heller!
God Jul till stora som små.

Stig L. sa...

Lae! Fortsätt som du har gjort,
det är bara så bra.