22 mars 2011

Telefonsäljarterror.

Under en längre tid har jag varit förskonad från telefonsäljare. Men, för några veckor sedan svarde jag på en enkät som verkade helt seriös. Därefter har jag blivit fullkomligt nedringd av terrorister med det ena erbjudandet efter det andra. Hade jag accepterat alla presenter och överaskningar som jag skulle bara skulle betala porto för så hade väl hela månadens bensinbudget gått åt till det. Omega 3, Iphone, Ipad, Böcker etc. Det finns ingen hejd på vad de tror att en gammal gubbe kan behöva. Nej, de enda jag vill höra i min telefon är släkt och goda vänner med trevliga samtal. Och det hör jag gärna mer av.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har du bytt vinjett????????????????????????
Har vi inte fått nog???????

Mumien sa...

Det var inte lätt
att byta vinjett
Vi tyckte vi gjorde något bra
men ändå var det någon som sa
"Har vi inte fått nog?"
Å vi som hade haft sånt knog!
Flexibelitet är inte att förakta
å man kan inte slå av på takta!

Solnasnackar´n sa...

Den nya vinjetten är säkert fin.
Men på min lånedator får jag den inte in.
Kan därför inte höja den till skyn
för mig är den alltså helt anonym.
När jag min riktiga dator får
ja, då tror jag säkert att det går.

Anonym sa...

Vilka kreativa rim!
Bilden var nog fin , men vinterbilder var det som var för mycket i dessa vårdagar.
Den nyaste bilden är verkligen vacker och det är roligt att se hur det kan se ut nu och framöver!

rolf ohlson sa...

"Telefonterroristerna" är ett elände. Jag är inte vänlig mot dom om man så säger. Mest oförskämd var en försäljare från "dom svarta fåren".
Den nya vinjettbilden gladde mig mycket. How beautiful!!Vackra Nordtorp!

Stig L. sa...

Telfonförsäljare kan liknas vid en
sanitär olägenhet,tyvärr är det vad som står till buds för många
ungdomar.
Sommarbilden var var allt väldigt mycket finare,tycker en snöhatare.

Lae i Nordtorp sa...

Sommarbilder skall det vara!!!!!!!!