02 mars 2011

Har du gått i ide?

Jag har inte lyckats prestera några blogginlägg på bra länge. Då värmer det när anonym ställer frågan som jag satte i rubriken. Har du gått i ide? Nej, det har jag inte, men jag har funderat mycket på att göra det då jag och vinter inte går så särskilt bra ihop. Till slut kom jag fram till att det inte var någon bra idé. För trots allt finns det en massa andra roliga saker att ägna sig åt. Björnar går ju i ide och räknas väl även som vilt. Någon björn har jag inte ätit i veckan men både dovhjort och älg och det gick inte av för hackor. Dessutom håller jag på för fullt och arrangerar en uppföljning av förra årets reunion av Eriksbergsgänget. Det kanske inte går att få ihop lika många som förra året men stort intresse har visats från flera håll redan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dovhjort låter gott! Det har jag aldrig ätit , men älg och rehfile'.