04 december 2012

Det får anstå med den nya vinjettbilden.

Jag hade tänkt byta till ny vinjettbild här på bloggen men det är så himla snöigt och kallt så jag har inte vågat mig ut. Det måste ju tas ett nytt foto då växthuset inte fanns på den gamla vinterbilden. När det äntligen slutade snöa var det ungefär lika mycket som på ovanstående bild. Men där är det ju vackert väder. Den väderstreckskunnige kan också se att på denna bild har snön kommit från väster medan det senaste dagarnas snöyra har kommit ungefär tvärs om. Jag kunde inte heller köra snöslungan med befintligt knä och rygg men då dök det upp en god vän och plogade. Tack för det.
Det är trevligare att klippa gräs än att hantera snö därmed inte sagt att det är roligt. Den här klipparen har inte varit i bruk på många år men är den överlägset bästa vi någon gång haft.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror jag det , med en sån chaufför,,,