28 maj 2009

Jag har gjort min plikt.

Som motståndare till EU tyckte mitt sämre jag att jag skulle låta bli att rösta. Men det skulle vara mig helt främmande så jag bestämde mig för att rösta på Unionens sämst betalda ledamot. Hon har skött sig bra i TV-debatterna jag sett även om det blir en del prataimunnenpåvarandra. Som kuriosa kan nämnas att när jag gjorde ett nättest av mina åsikter kom sossarna först på fjärde plats. Det säger kanske mer om frågorna än mina åsikter och i sanningens namn skall nämnas att det endast skilde fyra procent mellan ettan och fyran. Nu är det fritt fram för gissningar och spekulationer.

2 kommentarer:

Solnasnackar´n sa...

Jodu Lae,
Jag överraskade mig själv hur jag röstade...

Lae i Nordtorp sa...

Det är svårare att välja kandidater till EU-parlamentet än att hålla koll på norrlandshästar inför V 75.