30 augusti 2010

Ny energi.

I går var jag på Healing. Även om jag inte riktigt förstår hur och varför så gick jag hem med mindre smärta än vanligt. Det håller i sig idag också. En massa energi har jag och det resulterade i en lång promenad och två liter kantareller. Dessutom smed jag planer för röjning uppe vid Ingria. Den som lever får se. Ingria är ett gammalt torp där korna betade ända in på femtiotalet. Sedan schaktade man bort all matjorden vilken blev fotbollsplan i Sjömarken. Ingen skog planterades men idag är det verkligen i behov av röjning.

2 kommentarer:

rolf ohlson sa...

Intressant! Hur går det till rent praktiskt? Handpåläggning?
Hoppas att healingen har långtidsverkan.

Mumien sa...

I detta fallet var det på några meters avstånd och flera med samma problem fick ta del av helandet. Egentligen hade vi kommit dit för att vara med om en medial demonstration s.k. seans. Vi fick också kontakt med en mycket kär anhörig "på andra sidan". Det är gott att få bekräftelse på att de finns där och att de bara gått över till en annan dimension.