02 mars 2012

Intensiv vecka.


Här har varit kallt snöigt och jag har varit allmänt dålig. Så plötsligt blir det varmare och kraven och motivationen ökar. Måndagens bilbesiktning av Forden kunde vi klarat oss bra utan men Uddevallaresan i onsdags var desto trevligare. Vad är trevligare än att sitta och prata med goda vänner om allt mellan himmel och jord och sedan avrunda med Berättarafton på Muséet. Torsdagen fortsatte med trevligheter tillsammans med gamla televerkare i PRO:s lokaler inne i Borås. Nu sitter jag här och känner att jag måste ut och plocka spik som snickarna spritt över stora arealer efter lagårdstakshaveriet. En himla massa pinnar från vårdträden pockar ocksåp på uppmärksamhet. Så inte hinner jag med så många böner. Men till skillnad från Willies text så är jag pigg som sjutton idag.

Inga kommentarer: