06 oktober 2008

Grattis och tack.

När jag nu återupptar bloggskrivandet måste jag börja med en massa grattis.
Maharajah var fullständigt överlägsen i Kriteriet. Stefan Hultman har gjort det igen, Malin Wrigmar sköter sina passhästar utmärkt och Örjan är för dagen Sveriges bäste kusk. Även Manna och Lie Detector skall hyllas för sin andra resp. tredjeplats under söndagen. Har Travkompaniet tur eller är det ren och skär skicklighet?
Som om inte detta räcker så tog sig Oddevold upp i ettan i lördags. Så om vi nu väntar ett år så får den södra förorten konkurrens.
Tack till alla vänner som uppvaktade mig med kort och mail på min födelsedag. Tack också till Susann som fått fart på min släktforskning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Det var bara roligt att hjälpa till, jag hoppas att du hittar lite bättre i husförhörslängderna nu.
Och jag har helt säker på att du kommer lära dig att läsa böckerna mer och mer.
Det är bara att skicka iväg ett mejl till mig om du undrar något.
Vi syns och hörs