21 oktober 2010

Isbjörn eller katt?

Gandi har hittat en ny favoritplats. Framför brasan är det både varmt och spännande. Förr hade ju folk isbjörnsfällar med vidhängande skalle och tänder. Jag tycker nog att det är mysigare med katten. Döm själva.

Den 1 oktober skrev jag här på bloggen "så här såg det ut den 19 oktober för åtta år sedan". I dag kom straffet. Först tandläkaren med vidhängande hygienist och sedan snöstorm. Men trevligt har det också varit för jag har haft besök av Echset! Nu hoppas jag bara att Mumien kommer ut i morgon så jag slipper ut med snöslungan.

3 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

SÅ det är dig vi ska skylla vädret på! Då vet vi det:-))

Lae i Nordtorp sa...

Jag tar det fulla ansvaret!!!!!!!!!!!

Stig L. sa...

Lae!Det tar nog en tid innan vi
kan förlåta dej detta.