03 september 2009

Det mesta på plats.

Jag är inte mig själv. Stressar runt och kan inte tänka på annat än utställningen. Har jag missat något? Kunde vi gjort på något annat sätt? Mumien är lugnare. Allt ordnar sig, du har tänkt på allt säger hon och sätter igång att koka lingonsylt och äpplekakor. Hon har säkert rätt som vanligt och jag intar en mer optimistisk attityd. Vädret blir bättre än utlovat, det kommer fler besökare än vi räknat med och de blir nöjda med det de ser.
Hoppas att de även ser skyltarna som jag sätter upp från Backabo och att Vägverket behöver några dagar på sig innan de tar ner dem. De som har GPS och blir anvisade en helt annan väg än den vi beskrivit, troligtvis beroende på någon religiös programmerare som ansett att vi skall hålla oss på den smala vägen. De kommer också rätt. Men ibland är verklighetens väg bättre än teknikens. Klicka gärna på kartbilden så syns den.

4 kommentarer:

IngBritt Privér sa...

Önskar att jag hade kunnat vara där men tyvärr kunde vi inte stanna så länge i Sverige. Lycka till med utställningen. Hoppas det blir en del bilder på facebook

Fritt ur hjärtat sa...

Jag tycker koka sylt och göra kakor låter nerväst;-)
Ses imorgon vi ser så fram emot detta!

Lae i Nordtorp sa...

IngBritt!
Hoppas ni hade trevligt hela tiden här. Tack för det. Jag skall försöka skärpa mig med Facebook.

Simone!
Skall bli jättekul och se er.

Solnasnackar´n sa...

Delar av SOLna håller tummarna i SOLna för den förväntade succén!