09 september 2009

En dålig människa.

I mitt förra inlägg lovade jag lägga ut bilder av tavlorna. Det dröjer. Orsaken är den magvärk som jag haft sedan i fredags och som accelererade på måndagen och dessutom orsakade ett nytt hjärtflimmer. Jag blev inlagd på Borås lasarett och diagnosen blev divertikulit (inflammation i tarmficka). Det medförde en ny elkonvertering av hjärtat och antibiotika för magen så nu är jag hemma igen och känner mig riktigt bra. Jag redigerar bilder i morgon men prioriterar solbrännan då det prognostiseras vackert väder t o m i Boråsområdet. Som en parentes kan nämnas att britsarna på akuten fått en ny stoppning så inte var lika hårda som vid tidigare besök. Kan det vara så att vi bloggare har haft en, om än liten, påverkan på detta framåtskridande.

2 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Man anade ju att det hänt något när det blev tyst. Himla tråkigt att det händer något hela tiden!
Krya på dig.

Solnasnackar´n sa...

Instämmer med föregående skribent.