11 juli 2008

Award.

När jag läste en av mina favoritbloggares sida igår hade hon delat ut beröm till några av de sidor hon läser. http://fritturhjartat.blogspot.com/
Hennes motivering var"Det som är viktigt är förutom att innehållet är överens med mig, mina tankar och värderingar ;-) att den uppdateras ofta och att kommentarer besvaras". För en GGG är det lättare att ge än ta emot beröm, men visst blir man glad. Dessutom yvs jag över att bli omnämnd i samma artikel som Enn Kokk och Gunnar Klasson. Ytterligare bloggare som, enligt min mening, skulle platsat på listan är: http://solnasnack.blogspot.com/ och http://www.jenstyckertill.blogspot.com/

Stochampionatskvalen körs i kväll på Axevalla men trots att de sex kvalloppen är ovanligt öppna och spelbara väljer ATG att lägga V-65 på Romme. Det är väl endast Travkompaniets Drottning Lie Detector som kommer att spelas till jättefavorit från spår 3 i lopp 3. Detta trots att hon varit konvalescent efter en halsinfektion i senaste starten. Även i morgon har Kompaniet två hästar till start men då i Årjäng. Jaded är säkert bästa hästen men har begåvats med ett tråkigt tolftespår i Årjängs stora pris. Men vi litar på Örjan... Annars kanske License Plate kan överraska från ett lika tråkigt tionde spår i lopp 2.
Sonen d y ringde i går och gratulerade föräldrarna till 37 årig bröllopsdag. De har på sin Italienska Odyssé nu lagt Venedig bakom sig och anlänt Florens där de har en fantastisk lägenhet mitt i stan. Takterrass med 360 graders utsikt. Jag gläds med dem men är nog lite avundsjuk.

Inga kommentarer: