04 november 2008

Släktforskning.

I dag är jag på gott humör. Jag hade turen och få tag i ett par personer i går kväll som kunde hjälpa mig att räta ut en del frågetecken i släktträdet och dessutom ge mig ytterligare en kontakt med bra koll. Det tar jag i morgon för i dag bär det av till barndomsstaden för att deltaga i ett möte med andra släktforskare. Att Lützendimman från i går har lättat och vädret visar sig från sin bästa sida lättar upp bilresan. Dessutom måste jag göra ett val då man chockhöjde etanolen i går. Det blir nog bensin, eller....
Okänd fotograf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till Uddevalla! :)
Egentligen är det inte så mycket möte idag, är ju mest ett öppet hus som man får komma och få lite hjälp och tips, och så får man släktforska själv, och prata med andra släktforskare....
Men jag skall ta hand om dig, lovar!