04 juni 2008

133/82

Äntligen verkar det ha blivit en stabilisering avseende blodtrycket. Äntligen har vi fått ordning på nya altandörren. När dessutom luftfuktigheten har ökat till 31% så har det har varit en kanonbra dag. De som känner mig vet att jag måste ha sommarväder för att må riktigt bra. Men jag har oroat mig för de 8250 granplantor som vi satt i vår. De behöver kanske lite fuktighet. Men när jag köpte ägg i samband med VC-besöket träffade jag en skogsexpert som sa att plantorna inte är så känsliga som man tror. Dom klarar sig alltid om dom är rätt satta. Det lät ju lovande men hur skall jag veta om de är rätt planterade när jag inte gjort det själv?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till trycket! Önskar att själv kunna komma till sådana värden.
Håller tummarna för att granplantorna är rätt satta.

Lae i Nordtorp sa...

Hej Rolf.
Ha en solig helg i kustbandet. I alla år har vi kallat Bohuslän norr om Lysekil för Bästkusten. Men det namnet har ju Orusthamnarna m fl. lagt beslag på.