04 juni 2008

Snålblåst och gratulationer.

Frukosten inmundigades på altanen. Att det blåste kallt där var bara förnamnet. Men det är väl jag som blivit bortskämd med den fantastiska försommar vi haft hela maj. Väderstationen visade nämligen 21 grader och 20% luftfuktighet.
I dag bugar jag mig för Birgitta som i går sprang Vårruset för tjugonde gången. En riktig krutgumma skulle man kunna säga.
Jag är lite skröpligare så jag får ta bilen ner till vårdcentralen nu. Där skall de ta mitt blodtryck. Om jag får tillbaka det och det inte uppstår andra komplikationer återkommer jag i kväll.

Här är en bild på Dream Fayline och hennes hingstföl efter Muscle Memory
vilket föddes 31/5.

Dreams mamma Fay Topline har ju redan tidigare i år fått föl efter samma hingst.

1 kommentar:

Solnasnackar´n sa...

Hej Lae,
Hoppas du är alldeles lagom på trycket när du kommer till VC.
-loa